Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Ο Μπουτς τα (ξανα)βγάζει όλα στη φόρα


Ο αμερικανός σέντερ του Ηλυσιακού φαίνεται πως θα πληρώσει ακριβά, δηλαδή με την αποπομπή του από την ομάδα, τα όσα γράφει τις τελευταίες μέρες στο προσωπικό του blog και αποκάλυψε την Πέμπτη το greekbball αφού σε νέο του post αποκαλύπτει τις συζητήσεις που είχε με τον ιδιοκτήτη της ομάδας του για την έλευση νέου αμερικανού που προαλείφεται για τη θέση του ενώ δεν παραλείπει να εκφράσει την απογοήτευσή του για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα…

Με τίτλο «Ο νεοφερμένος» ο Μπουτς γράφει μεταξύ άλλων:
«Πριν λίγες μέρες ο ιδιοκτήτης της ομάδας μου είπε ότι θα φέρουν έναν νέο αμερικανό για δοκιμή. Όλα αυτά λίγες μέρες μετά τους 16 πόντους μου σε 19 λεπτά συμμετοχής στον πρώτο αγώνα. Εχω όμως ήδη μάθει εδώ και ενάμιση χρόνο που παίζω μακριά από τις ΗΠΑ πως πρέπει πάντα να ξεπερνάς τον εαυτό σου σε απόδοση αλλιώς οι ομάδες θα σε διώξουν. Όταν ο ιδιοκτήτης λοιπόν μου ανακοίνωσε την απόφασή του τού απάντησα πως προπονητής και διοίκηση πρέπει να συμβαδίζουν στις αποφάσεις τους και πως δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω μετά το ματς της πρεμιέρας όπου τα έδωσα όλα και έπαιξα εξαιρετικά. Την επόμενη μέρα ήρθε ο νέος παίκτης, ο Ουόρεν Κάρτερ τον οποίο γνωρίζω αφού έπαιζε στο Ιλινόι και είχαμε παίξει και αντίπαλοι. Τι ήταν αυτό που με μπέρδεψε; Το γεγονός ότι μου είπαν ότι φέρνουν αντικαταστάτη μου αλλά ο Ουόρεν παίζει στις θέσεις 3-4 ενώ εγώ είμαι σέντερ. Αυτό δείχνει το πόσο σοβαρή έρευνα έκανε η ομάδα μου… Πλέον είναι στο χέρι της ομάδας να αποφασίσει αν θα με κρατήσει. Είναι απογοητευτικό να παίζεις καλά και η ομάδα να βαδίζει σε διαφορετική κατεύθυνση. Είναι σαν μία αυτόματη πόρτα που ανοίγει και κλείνει γρήγορα. Απλά ελπίζεις να είσαι αυτός για τον οποίο ανοίγει η πόρτα. Όλα αυτά πάντως είναι ένα καλό μάθημα για μένα και ο κόσμος πλέον βλέπει τι συμβαίνει εκεί έξω και πως δημιουργούνται οι καταστάσεις. Το άσχημο της υπόθεσης; Είναι πλέον σύνηθες να βλέπεις ότι οι υποσχέσεις που σου δίνουν δεν πραγματοποιούνται και ότι υπάρχει έλλειψη επικοινωνίας. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις ομάδες, μικρές και μεγάλες, σε όλες τις χώρες. Σε μερικές χώρες πάντως συμβαίνει πιο συχνά από κάποιες άλλες αλλά έτσι γίνεται σε αυτή τη δουλειά»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails