Οι Ισπανικές ομάδες απέδειξαν για μία ακόμη φορά πόσο επαγγελματικά κινούνται όσον αφορά στον τομέα της προβολής του προϊόντος που προσφέρουν, της ικανοποίησης των φιλάθλων-θεατών και μάλιστα με γνώμονα τη δεδομένη οικονομική κρίση. Διαβάστε λοιπόν τα πακέτα προσφορών εισιτηρίων για τους αγώνες των οκτώ ομάδων της χώρας σε Ευρωλίγκα και EuroCup για τη φάση των 16 και στις δύο διοργανώσεις και συγκρίνετέ τα με αυτά που ζητάνε οι περισσότερες ομάδες στην Ελλάδα…
Εχουμε και λέμε λοιπόν:
Πακέτο εισιτηρίων για τους τρεις εντός έδρας αγώνες της φάσης των 16 με Παναθηναϊκό, Μαρούσι και Παρτιζάν: 55 ευρώ (18,33 ευρώ ο αγώνας) και 42 για τα μέλη (14 ευρώ ο αγώνας).
Για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό: 18-42 ευρώ. Πακέτο εισιτηρίων και για τους τρεις αγώνες με Ολυμπιακό, Χίμκι και Τσιμπόνα από 45 ευρώ.
Για τον αγώνα με την Εφες Πίλσεν: 5-45 ευρώ ανά ζώνη. Στην 1η ζώνη 5-23 ευρώ, στη 2η ζώνη 7-40 ευρώ και στην 3η ζώνη 10-45 ευρώ. Θέσεις VIP 100-120 ευρώ.
Πακέτο εισιτηρίων για τους τρεις εντός έδρας αγώνες της φάσης των 16 με ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Προκόμ και Ζαλγκίρις: 24-72 ευρώ σε 15 διαφορετικές κατηγορίες οι δύο εκ των οποίων είναι ήδη sold out (8 με 24 ευρώ ο αγώνας). Θέσεις VIP 144 ευρώ.
Για τον αγώνα με τον Αρη: 10-20 ευρώ για παιδιά έως 16 ετών, 20-30 για ενήλικες. Τα αντίστοιχα ποσά για το ντέρμπι της λίγκας ACB με τη Μπαρτσελόνα την προσεχή Κυριακή είναι 20-30 και 30-40 ευρώ αντίστοιχα.
Για τον αγώνα με τη Χάποελ Ιερουσαλήμ με δεδομένο ότι τα περισσότερα εισιτήρια είναι σε κατόχους διαρκείας βγήκαν στην αγορά μόλις 2.200 εισιτήρια προς 20 ευρω.
Για τον αγώνα με την Τουρκ Τέλεκομ τα εισιτήρια τιμώνται 20-35 ευρώ. Πακέτο εισιτηρίων και για τα τρία ματς του ομίλου προς 95 ευρώ.
Για κάθε έναν αγώνα της φάσης των 16 του EuroCup τα εισιτήρια τιμώνται από 10 έως 16 ευρώ.
Επισήμανση 1η: Κάντε μια βόλτα στα site των ομάδων μας στην Ευρωλίγκα για να βρείτε κάποια αντίστοιχη προσφορά. Λυπάμαι, αλλά δεν θα βρείτε…
Επισήμανση 2η: Μην κάνετε καν τον κόπο να μπείτε στα site των ελληνικών ομάδων για να δείτε αν διαφημίζουν το (όποιο) προϊόν που έχουν στα χέρια τους.
Ο Άρης είχε ξεχωριστό διαρκείας για το Eurocup στα 40 ευρώ, τα οποία ακόμη και με δεδομένη την απογοήτευση του κόσμου για τον αποκλεισμό από την Ευρωλίγκα, τότε, ήταν μια πάρα πολύ καλή τιμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια διαφήμιση βέβαια ούτε λόγος...
Πρόσεξε φιλε gambler. Δεν κάνω λόγο για εισιτήρια διαρκείας που ούτως ή άλλως βγαίνουν στην αρχη της σεζόν και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο διαφημίζονται. Εδω μιλάμε για διαφήμιση και "πρόμο" μιας μικρής σειράς αγώνων και με τιμές (ειδικά της Μπαρτσελονα και της Ουνικάχα σε γηπεδα που κυριολεκτικά είναι εμπειρία ζωής να βρεθεί κανείς) που δεν συγκρίνονται καν με τις αντιστοιχες ελληνικές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι όντως, όροι όπως "πρόμο", "πακέτα προσφορών", ή οτιδήποτε σχετικό, ώστε το γήπεδο να είναι γεμάτο ανεξαρτήτως αντιπάλου, είναι άγνωστοι στις ελληνικές ομάδες (μόνο ίσως κάποια μικρομεσαία να τους είχε αξιοποιήσει ...κάποια φορά). Συμφωνώ κι επαυξάνω (αν και οι Ισπανοί μάλλον καλά πάνε.. εμείς έχουμε μείνει έτη φωτός πίσω. Προέχουν οι ανακοινώσεις...).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξακολουθώ πάντως να βρίσκω τις τιμές στα Κανάρια τσιμπημένες. Φαντάζομαι τους καλοκαιρινούς-ζεστούς μήνες θα πέφτουν κατακόρυφα..
Μιλάμε για αυτονόητα πράματα...Η ΠΑΕ ΠΑΟ,επί πρώτης χρονιάς Φιλλιπίδη,το είχε εφαρμόσει.Βέβαια κι αν "είναι ο ΠΑΟ ενιαίος" {sic!},χρειάζεται να στείλουμε κι ένα email στην ΚΑΕ,διότι πλέον δεν είναι εγκεφαλικό κατασκεύασμα,αλλά πράξη!
ΑπάντησηΔιαγραφήπ.χ. 3πλό εισητήριο με 25 ευρώ.
Και η ΚΑΕ Ολυμπιακός είχε προχωρήσει προ διετίας στην έκδοση προνομιακών εισιτήριων για πακέτο αγώνων που περιλάμβανε και την φάση του ΤΟΠ-16 (Μ.Ο. γύρω στα 7-8 € ανά αγώνα). Από τότε, βέβαια, αγνοείται η οποιαδήποτε πρωτοβουλία αφορά σε αυτό το επίπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, σε επίπεδο μάρκετινγκ τα ανταγωνιστικά πρωταθλήματα κάνουν άλματα προόδου με την επιθετικά εξωστρεφή πολιτική που ακολουθούν. Ότι εφαρμόζεται στις οργανωμένες λίγκες τώρα, ίσως να εφαρμοστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα σε 5-10 χρόνια. Μόνο που τότε οι "άλλοι" θα βρίσκονται πάλια άλλα 10 χρόνια μπροστά.
Δείτε για παράδειγμα πως διαφημίζει η ACB το προϊόν της στην επίσημη ιστοσελίδα της. Βίντεο, αναλύσεις, on line ενημέρωση των αγώνων, κλπ κλπ. Αντίθετα στον ΕΣΑΚΕ παίζει ένα βιντεάκι του youtube από το μεταμεσονύκτιο απόσπασμα της Αθλητικής Κυριακής για την αγωνιστική. Μιζέρια... Ειλικρινά μπορούμε καλύτερα...
Πακέτα εισιτηρίων έκανε και ο Δημητράκης ο Φιλίππου στο Γαλάτσι το 2004/05 για την Ευρωλίγκα στην ΑΕΚ, όπως και παίζανε παρουσιάσεις αλά ΝΒΑ, αλλά βλέπεις επειδή αφορούσαν την ΑΕΚ (κι όχι κάποια άλλη μεγάλη ομάδα) και επειδή τα εγχώρια τηλεοπτικά κανάλια έμαθαν τη διοργάνωση στο τοπ16, δεν τα είδε/έμαθε κανείς .
ΑπάντησηΔιαγραφή@ banou
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ψάξω να βρω και θα το βάλω στο blog το βιντεάκι που γύρισε η ACB με ευχές για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά από παίκτες και προπονητές που είναι στο πρωτάθλημα και προέρχονται από διαφορετικές χώρες να λένε τις ευχές στη γλώσσα τους. Θα σε πιάσει απελπισία...
@ haridimos
Εχεις απόλυτο δίκιο Χαρίδημε. Είχα δει τότε τα περισσότερα ματς της ΑΕΚ στο Γαλάτσι. Ηταν πολύ μπροστά από Παναθηναϊκό-Ολυμπιακό τότε με λέιζερ, κονφετί και διάφορες ομορφιές. Μόνο που ξεχνάς ότι εκείνη η ομάδα έπαιζε τότε μεταξύ συγγενών και φίλων...
η ομαδα δεν έπαιζε μόνο τότε μεταξύ συγγενών & φίλων, αλλά και πριν και μετά..
ΑπάντησηΔιαγραφήένας συγγενής & φιλος :-)
(15 χρόνια διαρκείας, εκτός από τη διετία της ξανθής λαίλαπας στον πάγκο μας)