Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2010

Παράδειγμα προς μίμηση

Τελικά, δεν είναι όλα μαύρα κι άραχνα στο βασίλειο του ελληνικού μπάσκετ. Τουλάχιστον αν κρίνουμε από τη (μία και μοναδική και... δακτυλοδεικτούμενη στην Ελλάδα) κίνηση του δραστήριου τμήματος μάρκετινγκ του Ολυμπιακού να προσφέρει στους φίλους της ομάδας πακέτο εισιτηρίων για τους τρεις εντός έδρας αγώνες της Ευρωλίγκα για τη φάση των 16. Στα πρότυπα λοιπόν των μεγάλων (και μικρότερων...) ευρωπαϊκών κλαμπ (όπως προ λίγων ημερών έγραψε το greekbball) ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την... τετραπλή του προσφορά και αξίζουν αν μη τι άλλο συγχαρητήρια με την επισήμανση πως "δεν αρκεί μόνον ένας...". Μακάρι να βρεθούν και μιμητές...
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός αναφέρει πως για τα τρία ματς για τη φάση των 16 της Ευρωλίγκα υπάρχει προσφορά έναντι 45 ευρώ (το φθηνότερο εισιτήριο) ενώ οι τιμές συνεχίζονται σε 60 και στα 120 ευρώ. Παράλληλα, όσοι αγοράσουν αυτό το πακέτο εισιτηρίων θα έχουν 30% έκπτωση στη μπουτίκ της ομάδας μπάσκετ, προτεραιότητα στους διαγωνισμούς της ομάδας που θα λάβουν χώρα κατά τη διάρκεια των τριών αγώνων αλλά και δωρεάν είσοδο στον αγώνα πρωταθλήματος με την Καβάλα στις 13 Φεβρουαρίου!

2 σχόλια:

  1. Η Μαρουσάρα θα έπρεπε να τα διαβάζει αυτά...κι όχι μόνο ο ΠΑΟ ή ο ΑΡΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολοι (ανεξερέτως) θα πρέπει να ακολουθήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails