Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Τεοντόσιτς: "Καλή η σχέση μου με Γιαννακη, ανεκτίμητος ο Ιβκοβιτς"


«Ανοιγμα» στους φιλάθλους της Παρτιζάν Βελιγραδίου έκανε ο Σέρβος πλέι-μέικερ του Ολυμπιακού Μίλος Τεοντόσιτς σε συνέντευξη που παραχώρησε σε site της Σερβίας όπου μίλησε για τον Παναγιώτη Γιαννάκη και εκθείασε τον Ντούσαν Ιβκοβιτς.




«Με τον Γιαννάκη είχαμε πάντα μία καλή και ειλικρινή σχέση. Στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας όμως είδε ότι έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου παίζοντας βασικός και πλέον με εμπιστεύεται περισσότερο», τόνισε στις δηλώσεις του ο Τεοντόσιτς προσθέτοντας αναφορικά στον Ντούσαν Ιβκοβιτς. «Παίζω σε έναν πραγματικά μεγάλο σύλλογο. Εχω ωριμάσει, είμαι μεγαλύτερος και σοφότερος πλέον. Σε όλο αυτό πάντως μεγάλο μερίδιο «ευθύνης» έχει και ο προπονητής μου στην Εθνική Σερβίας, ο Ντούσαν Ιβκοβιτς. Το να δουλεύει κανείς μαζί του είναι πραγματικά ανεκτίμητο. Του οφείλω ευγνομοσύνη για πολλά πράγματα και ειλικρινά δεν μπορώ να περιμένω τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής ομάδας για να δουλέψω ξανά μαζί του».

Οσο για την επικείμενη αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Παρτιζάν στο Βελιγράδι δήλωσε: «Είναι πάντα δύσκολο να παίζεις σε μία ατμόσφαιρα… ηφαιστείου σαν αυτή της Χάλα Πιονίρ. Δεν ζητάω από τους φιλάθλους της Παρτιζάν να με αποθεώσουν αλλά προτιμώ να με αγνοήσουν», είπε προσθέτοντας: «Πιστεύω πάντως ότι δεν θα ξεχάσουν την προσφορά μου στην Εθνική Σερβίας…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails