Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Φώτσης: "Θα πρέπει να ντρέπεται ο Κρστιτς"

Ο πρώτος, μετά τον Τσαρτσαρή, Ελληνας διεθνής που προχώρησε σε δηλώσεις για όσα ντροπιαστικά συνέβησαν το βράδυ της Πέμπτης στο ΟΑΚΑ στον αγώνα Ελλάδας-Σερβίας ήταν ο Αντώνης Φώτσης. Ο αρχηγός της Εθνικής, εκ των πρωταγωνιστών της απίστευτης κλωτσοπατινάδας, μίλησε σε ρωσικό site για το πώς ξεκίνησαν όλα θεωρώντας υπεύθυνο τον Μίλος Τεόντοσιτς ενώ υποστήριξε πως ο Κρστιτς θα πρέπει να ντρέπεται για όσα έκανε…
«Σε μία φάση και ενώ επιχείρησα τρίποντο ο Τεόντοσιτς μου έκανε φάουλ το οποίο σφύριξαν οι διαιτητές. Ο Μίλος έτρεξε τότε προς εμένα (σ.σ. κάτι τέτοιο βέβαια διαψεύδεται από το βίντεο του αγώνα αφού ο Φώτσης κινήθηκε προς τον Τεόντοσιτς) και άρχισε να παραπονιέται. Τότε του είπα να πάει να παραπονεθεί στον διαιτητή. Ξεκίνησε μία φραστική διένεξη, ο Τεόντοσιτς έχασε την ψυχραιμία του και με χτύπησε στο θώρακα. Τότε έσπευσαν και οι υπόλοιποι παίκτες να μας χωρίσουν αλλά ο Κρστιτς για λόγο που δεν κατάλαβα άρχισε να χτυπάει τους πάντες τόσο δυνατά που προκάλεσε τη σύρραξη», ήταν τα πρώτα λόγια του Φώτση ο οποίος πρόσθεσε: «Καταλαβαίνω ότι τέτοια επεισόδια μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή σε έναν αγώνα μπάσκετ. Ποτέ όμως στη ζωή μου δεν έχω δει έναν μπασκετμπολίστα να σηκώνει και να πετάει καρέκλα προς παίκτες και φιλάθλους. Δεν θέλω να σχολιάσω τις πράξεις του Κρστιτς αλλά είμαι σίγουρος ότι ντρέπεται για όσα έκανε», κατέληξε ο Φώτσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails