Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

HUMBA the... 3rd!

Εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορεί (ξανά) ανάμεσά μας. Το 3ο τεύχος του περιοδικού HUMBA! έφτασε στα χέρια μου και ομολογώ ότι ρούφηξα κάθε του αράδα. Με post game αφιέρωμα στο μπασκετικό και ποδοσφαιρικό Μουντο και ένα πρωτότυπο ερωτηματολόγιο το οποίο απάντησαν διάφοροι... ειδικοί (μεταξύ αυτών και η αφεντιά μου, τρομάρα μου...), με σούπερ-ντούπερ αφιέρωμα στον Dr J Τζούλιους Ερβινγκ, ένα cult φωτό-ρετρό-αφιέρωμα στο πρωτάθλημα μπάσκετ της δεκαετίας του '80 και πολλά ακόμη θέματα που -σίγουρα- δεν θα διαβάσετε αλλού. Κυκλοφορεί σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία ενώ η κεντρική διάθεση γίνεται από το Βιβλιοπωλείο Αλφειός (Χαριλάου Τρικούπη 22).

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Γιάννη!
    Είσαι από τις αδυναμίες μας,κυρίως στα φλέγοντα ζητήματα του Αυγούστου πήρες θέση ενώ άλλοι σφύριζαν αλλού γι΄αλλού...

    Σε θέλουμε για τα διεθνή και πιπεράτα,χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΠιΖήτα
    Tnx mate. Εγω ευχαριστώ που φιλοξενήσατε τις θυμησές μου στο τεύχος. Για τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην πορεια. Λίγο χρόνο να εβρισκα παραπανω και θα ηταν τελεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails