Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Στην προπόνηση μετά από 8 μήνες ο Σμόντις!

Ξανά στις επάλξεις ο Ματίας Σμόντις! Σχεδόν μετά από οκτώ μήνες μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους ο διεθνής Σλοβένος πάουερ φόργουορντ της ΤΣΣΚΑ Μόσχας προπονήθηκε για πρώτη φορά την Πέμπτη και όλα δείχνουν ότι θα είναι σε θέση να αγωνισθεί στο φάιναλ-φορ της Ευρωλίγκα στο Παρίσι.
"Είμαι χαρούμενος που παίζω μπάσκετ ξανά", δήλωσε ο Σμόντις σε ρωσική ιστοσελίδα μετά το τέλος της προπόνησης. "Ελπίζω να είμαι σε θέση να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου σύντομα", πρόσθεσε για να καταλήξει: "Νοιώθω βέβαια κάπως άβολα μετά από τόσο μεγάλο διάστημα απουσίας από τους αγώνες. Το μόνο που απομένει πλέον είναι να μπω στον κανονικό ρυθμό των προπονήσεων με τους συμπαίκτες μου. Ειλικρινά δεν ξέρω πως η μέση και το σώμα μου θα αντιδράσουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails