Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Κέτσμαν: "Δεύτερο σπίτι μου η Παρτιζάν"

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει για τρίτη φορά στην καριέρα του στην Παρτιζάν Βελιγραδίου άφησε ο πρώην, πλέον, παίκτης του Παναθηναϊκού Ντούσαν Κέτσμαν. Ο Σέρβος φόργουορντ σε συνέντευξη που παραχώρησε σε σερβικά ΜΜΕ δήλωσε: "Με τον Παναθηναϊκό κερδίσαμε τα πάντα και έφυγα από την Αθήνα με τις καλύτερες εντυπώσεις. Οταν πήγα στον Παναθηναϊκό γνώριζα ποιός θα ήταν ο ρόλος μου στην ομάδα και δεν περίμενα να είμαι πρωταγωνιστής όπως στην Παρτιζάν. Αυτό που έπρεπε να κάνω και τελικά έκανα είναι να είμαι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση της ομάδας", τόνισε και πρόσθεσε: "Γιορτάσαμε τρεις φορές φέτος και αυτό κρατάω από τη σεζόν". Οσον αφορά δημοσιεύματα στην Ελλάδα που τον θέλουν να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον Πανελλήνιο, απάντησε: "Δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Ολα όσα γράφονται είναι απλά εικασίες. Είμαι σε διακοπές μέχρι τις αρχές Αυγούστου και τότε θα σκεφθώ τι θα κάνω", ενώ αναφορικά με το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Παρτιζάν Βελιγραδίου, είπε: "Η Παρτιζάν είναι το δεύτερό μου σπίτι. Προς το παρόν όμως δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails