Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Καλάθης: "Μόνο τίτλους με τον Παναθηναϊκό"

Τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ελλάδα αλλά και λεπτομέρειες της συμφωνίας του με τον Παναθηναϊκό αποκάλυψε το πρώτο φετινό μεταγραφικό απόκτημα των πρασίνων, Νικ Καλάθης σε εφημερίδα του Ορλάντο. Όπως αναφέρει η εφημερίδα ο Καλάθης υπέγραψε διετές συμβόλαιο με συνολικές απολαβές 2,2 εκατομμύριο δολάρια με οψιόν του παίκτη να φύγει από την ομάδα το καλοκαίρι του 2010 για το ΝΒΑ πληρώνοντας buy out 500.000 δολάρια ενώ από πλευράς Παναθηναίκού υπάρχει η οψιόν παραμονής του παίκτη και για τρίτο χρόνο.
«Δεν έχω ακόμη συνειδητοποιήσει τι σπουδαιότητα της συμφωνίας», δήλωσε ο Καλάθης στην Orlando Sentinel προσθέτοντας: «Είναι πολλά τα λεφτά της συμφωνίας. Αλλά το κυριότερο αυτής είναι ότι θα έχω τη δυνατότητα να γίνω καλύτερος και να μπολιάσω τον ευρωπαϊκό με τον αμερικανικό τρόπο του παιχνιδιού. Αυτό σίγουρα θα με κάνει καλύτερο ως παίκτη».
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι ο Καλάθης δοκίμασε τις δυνάμεις του στα καμπ των Σαν Αντόνιο Σπερς και τον Ντάλας Μάβερικς τις προηγούμενες εβδομάδες ενόψει του ντραφτ του ΝΒΑ το οποίο δεν έχει βγάλει από το μυαλό του. «Ηταν σίγουρα μία δύσκολη απόφαση να μην παραμείνω στη διαδικασία δοκιμών ενόψει του ντραφτ του ΝΒΑ που ήταν και το όνειρό μου. Όμως θεωρώ πως τίποτα δεν είναι δεδομένο και εγγυημένο. Ακόμη πιστεύω ότι έχω πιθανότητες να επιλεγώ στον πρώτο γύρο του ντραφτ, αλλά ποιος ξέρεις Με αυτό που τελικά αποφάσισα να κάνω πηγαίνοντας στον Παναθηναϊκό μπορώ να πετύχω τους στόχους μου και να αποκτήσω τεράστιες εμπειρίες».Οσον αφορά τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ελλάδα και τον τρόπο που τον αντιμετώπισαν τα ΜΜΕ, δήλωσε: «Ολοι οι δημοσιογράφοι και άνθρωποι της ομάδας με περίμεναν στο αεροδρόμιο όταν έφτασα και αυτό ήταν μία μοναδική εμπειρία. Δεν πρόκειται να προσπαθήσω να είμαι ο σταρ της ομάδας. Στόχος μου είναι να τη βοηθήσω να κατακτήσει τίτλους. Οσο για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού, στηρίζεται πολύ στα πικ-εν-ρολ, τρόπος παιχνιδιού που ταιριάζει στο δικό μου στυλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails