Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Μεγάλο Σάββατο ο τελικός...

Κι όμως έχω τη λύση. Ποια λύση δηλαδή; Λύσεις να δουν τα μάτια σας για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Όχι τίποτε άλλο, για να μη χάσει η Βενετιά βελόνι δηλαδή. Ξεχωριστές προτάσεις για κάθε γούστο ώστε να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι και να μη τους χαλάσει η μαγιά... Iδού λοιπόν για να διαλέξουν οι υπεύθυνοι...
* Αφού δεν μπορούν να πάνε οι μαθητές στον τελικό, να πάει ο τελικός στους μαθητές. Να γίνει βρε παιδί μου το ματς στο Deree δίπλα στον Υμηττό, μέσα στα δέντρα και μετά να πάνε όλοι μαζί για πικ-νικ. Στη χειρότερη, ας γίνει στη Λεόντειο (έχω παίξει εκεί πριν δεκαετίες...) ή στο ανοιχτό του Αμερικανικού Κολεγίου στην Αγία Παρασκευή.

* Μία ρηξικέλευθη πρόταση είναι να γίνει την ερχόμενη εβδομάδα μαζί με το ολ-σταρ γκέιμ! Θα έχει σίγουρη επιτυχία και κόσμο στον Πύργο. Αφήστε που θα διεξαχθεί και στο «Γεώργιος Βασιλακόπουλος» για να έχει να το λέει ο «πατερούλης». Εκτός αν φοβάται ότι θα το σπάσουν οι Ούννοι οπότε πάω πάσο...

* Αθήνα-Ντόχα; Ένα τσιγάρο δρόμος και ας απαγορεύεται στα αεροπλάνα. Δηλαδή πως αλλιώς θα προμοτάρει ο «πρόεδρας» τη Μεσο-βέζικη λίγκα του; Εκεί να δεις όμορφη ατμόσφαιρα. Πραγματικά «καυτή» στους 40βάλε βαθμούς Κελσίου. Καμηλιέρηδες, βεδουίνοι, κελεμπίες, πετρέλαια. Σαλαμ-α-λεκουμ!

* Να μη βιαστούμε καθόλου. Να περιμένουμε να γίνουν τα πλέι-οφ της Ευρωλίγκα, να προκριθούν στο φάιναλ-φορ και οι δύο «αιώνιοι» και να γίνει ο τελικός στη Βαρκελώνη! Εκεί να σε δω κυρ-Μπερτομέου μου πόσα απίδια βάζει ο σάκος. Όχι, γιατί τώρα μας κουνιέσαι περίεργα...

* Hi-tech πρόταση! Να παίξουν τον τελικό στο PS3. Χειριστές, Θοδωρής από τη μία Δημητρός από την άλλη! Για να μην έχουν και παράπονα από τη διαιτησία μάλιστα. Τι θα πει δηλαδή μετά ο χαμένος; «Κόλλησε το χειριστήριο»;

* Παρότι το Πάσχα είναι σε ενάμιση μήνα, θα μπορούσε να γίνει ο τελικός ανήμερα Μεγάλο Σάββατο και μάλιστα την ώρα της Ανάστασης. Αλλωστε λιγότερα βεγγαλικά και φωτοβολίδες θα πέσουν σε όλες τις εκκλησίες της χώρας εκείνο το βράδυ παρά αν γίνει στο Ελληνικό παρουσία του "υπέροχου κόσμου"...

Διαλέγετε και παίρνετε...

2 σχόλια:

  1. Σε συμπαράσταση του δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού και σε σεβασμό των πλείστων χρόνων αμφίδρομης φιλίας,θα ήθελα να συμβάλλω στη διεξαγωγή του τελικού του μπάσκετ,στην προκαθορισμένη ημερομηνία,στις 6 Μαρτίου.

    Εγγυώμαι,την άριστη φιλοξενία και διαμονή των ομάδων και των αξιωματούχων σε παλάτια μου,την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα εντός του παρκέ, όπως και την παρουσία οργανωμένων οπαδών των δύο ομάδων,με προσωπικά(μου) έξοδα μεταφοράς και διαμονής.
    Επίσης στους οπαδούς,εγγυώμαι προσωπικά την μη αστυνομούμενη επίλυση των διαφορών τους,σε δρόμους,σοκάκια,πέριξ και εντός του γηπέδου(πλην παρκέ).
    Με αυτή την πρόταση,αφενός θα διεξαχθεί(στην ώρα του) ο τελικός που περιμένει άπασα η οικουμένη με κομμένη την ανάσα και αφετέρου θα επιδείξω στο ΝΑΤΟ και τον ΟΗΕ,εκτόνωση της υπάρχουσας κατάστασης στο εσωτερικό της χώρας, αφού ότι και αν κάνουν τα "γατάκια" μεταξύ τους, θα ωχριά μπροστά σε αυτά που κάνω εγώ και ο στρατός μου στους δικούς μου.

    Σε αυτή την εξαιρετική πρόταση, έχω να θέσω κάποιους απλούς,λογικούς και εύκολους στην υλοποίηση τους όρους.

    α) Να ΄"ξεπαγώσουν" οι λογαριασμοί μου στις ελληνικές τράπεζες.
    β) Να δηλωθεί στη δωδεκάδα του γηπεδούχου(που θα βγει από κλήρωση) και να έχει τουλάχιστον 30 λεπτά συμμετοχής,ο δευτερότοκος γιος μου,που το έχει ψώνιο από παλιά να γίνει αθλητής επιπέδου,αλλά στην Ιταλία δεν αναγνωρίσανε το ποδοσφαιρικό του ταλέντο.
    γ) Να μαζέψετε και τους υπόλοιπους Κινέζους από τη χώρα μου. Είναι πολλοί,μιλάνε ασταμάτητα,δεν καταλαβαίνω γρι και έχω κάνει ένα κεφάλι κουδούνι.
    δ) Να ενταχθεί και η χώρα μου στην νέα λίγκα του Προέδρου. Εξάλλου το " Λίγκα Νοτιονατολικής Μεσογείου,Νοτιοδυτικής Ασίας ΚΑΙ Βορειοανατολικής ΑΦΡΙΚΗΣ ακούγεται πιο εύηχο!

    Μετά τιμής,

    ο Καντάφης σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στρατηγέ μου...
    Εγραψες πάλι! Ειδικά το β) και το δ) ήταν φοβερές "πινελιές". Για το δικό μου σχόλιο "ορα" που λέγανε και οι παλαιότεροι, στο απο πάνω post...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails