Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Νικ Καλάθης: "Γιατί όχι και στην Ελλάδα"

Ανοικτό ακόμη και το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα άφησε ο υποψήφιος για το ντραφτ του ΝΒΑ Ελληνοαμερικανός γκαρντ Νικ Καλάθης μιλώντας στην εφημερίδα του Πανεπιστημίου της Φλόριντα. Ο Καλάθης που αυτές τις μέρες συνεχίζει την προετοιμασία του για το ντραφτ δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του σε καμπ διάφορων ομάδων του ΝΒΑ δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είναι καλό να έχω πολλές επιλογές. Η εμπειρία που είχα παίζοντας για την Εθνική Ελλάδας είχε καλές και κακές στιγμές, αλλά σίγουρα θα είναι διαφορετικά να παίξω επαγγελματικά στην Ελλάδα έχοντας και τη συμπαράσταση του αδερφού μου Πατ που ήδη παίζει εκεί". Ο Νικ Καλάθης πρόσθεσε πως "δεν χρειάζομαι τα χρήματα για να βοηθήσω την οικογένειά μου ή κάτι τέτοιο. Υπάρχουν προτάσεις και επιλογές αλλά το όνειρό μου είναι να παίξω στο ΝΒΑ. Είναι δύσκολη απόφαση όποια και αν πάρω αλλά πρέπει να το κάνω". Ο Καλάθης που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα εκγύμνασης της IMG Sports Academy στο Μπράντεντον πληρώνοντας μάλιστα από την τσέπη του 1.580 δολάρια την εβδομάδα έχοντας προσωπικό γυμναστή, έκανε προπονήσεις με τους Σακραμέντο Κινγκς, τους Ντάλας Μάβερικς, τους Σαν Αντόνιο Σπερς και ακολουθούν οι Σικάγο Μπουλς. "Το να παίζω με παίκτες από το ΝΒΑ με κάνει καλύτερο κάθε μέρα. Αυτή τη στιγμή είναι όλα ανοιχτά. Δεν ξέρω πως ποια κατεύθυνση. Οσο προχωράνε οι δοκιμές θα είμαι σε θέση να πω περισσότερα ενόψει του ντραφτ", τόνισε ενώ σε ερώτηση αν έχει πάρει κάποια υπόσχεση από ομάδα του ΝΒΑ για να τον επιλέξει στον πρώτο γύρο του ντραφτ απάντησε αρνητικά. "Δεν έχω καμία υπόσχεση. Το ένστικτό μου είναι αυτό που θα αποφασίσει. Το ένστικτο που θα μου λέει ότι είμαι έτοιμος για το ΝΒΑ", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails