Τρίτη 26 Μαΐου 2009

"Κελάηδησε" ο Λούκας, "έκραξαν" στην Τάου

Ανω-κάτω έγινε η Τάου Κεράμικα ελέω... Twitter. Η νέα τρέλα του διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα όσα έγραψε ο αμερικανός γκαρντ της ομάδας Τζον Λούκας (ο...3ος) προκάλεσαν απανωτούς πονοκεφάλους στην ομάδα της Βιτόρια. Οπως ξεκάθαρα ανέφερε στην προσωπική του σελίδα στο Twitter ο Λούκας, δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί παραμένει απλήρωτος αν και βρίσκεται στην ομάδα για σχεδόν ένα μήνα. "Γιατί η ομάδα μου δεν έχει χρήματα; Δεν πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να παίξω αν δεν με πληρώνουν; Ενημέρωσα τον μάνατζέρ μου να μου εξηγήσει τι συβαίνει", έγραψε αρχικά ο Λούκας ο οποίος όμως λίγες ώρες αργότερα και αφού όπως αναμενόταν "έπεσαν" τα απαραίτητα τηλέφωνα προσπάθησε να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα. ""Ζητώ συγγνώμη για τις λανθασμένες μου δηλώσεις. Απλά χαζολογούσα", έγραψε αρχικά και στη συνέχεια σε άλλο μήνυμα έγραψε: "Θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Δεν αναφέρομαι στην ομάδα που παίζω τώρα. Η ομάδα μου είναι από τις καλύτερες που έχω παίξει ποτέ και λυπάμαι αν κάποιος πίστεψε ότι αναφέρθηκα στην ομα΄δα που είμαι τώρα". Το κακό βέβαια είχε γίνει αφού ο Λούκας κλήθηκε για επίσημες εξηγήσεις στη διοίκηση της Τάου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails