Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Στον "αέρα" ο Γκέρσον

Ανοιχτό το ενδεχόμενο φυγής του από την Εθνική Βουλγαρίας άφησε ο Ισραηλινός προπονητής της ομάδας Πίνι Γκέρσον μετά την ήττα-αποκλεισμό από τη συνέχεια του Ευρωμπάσκετ με θύτη τη Λιθουανία. Ο «Πίνχας» ο οποίος βομβαρδίστηκε από ερωτήσεις των Βούλγαρων δημοσιογράφων ουσιαστικά έριξε το φταίξιμο του αποκλεισμού στην έλλειψη προγραμματισμού από πλευράς της Ομοσπονδίας μπάσκετ της χώρας. «Κανείς, ένα χρόνο τώρα, δεν άκουσε τις συμβουλές μου σχετικά με την ανάπτυξη του μπάσκετ στη χώρα. Επίσης οι προπονητές των ομάδων της χώρας δεν ασχολήθηκαν με την Εθνική. Κανείς δεν ήρθε να ζητήσει τη συμβουλή μου ή έστω να συζητήσει μαζί μου», τόνισε ο Γκέρσον ο οποίος υποστήριξε πως «στην Εθνική Βουλγαρίας δούλεψα τα τελευταία δύο χρόνια διπλάσια απ’ ότι δουλεύω στη Μακάμπι που είναι η ομάδα μου». Οσον αφορά στο μέλλον του στην Εθνική Βουλγαρίας, είπε: «Δεν ξέρω ακόμη τι θα γίνει. Αν μου ζητήσουν να δουλέψω σε βάθος, θα το κάνω. Ακόμη και αν μου ζητήσουν να είμαι βοηθός ή τεχνικός σύμβουλος θα το κάνω», δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails